Puig diu que els progressistes poden assumir el programa que proposa Sánchez
El president de la Generalitat i Pedro Sánchez es reuneixen aquesta tarda a València, juntament amb Mónica Oltra i Joan Baldoví

Per: EFE


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha dit que el programa de govern espanyol que proposa Pedro Sánchez era ‘absolutament assumible per qualsevol força progressista, fins i tot per les que no ho siguin, perquè són els sis reptes fonamentals que té Espanya‘.
Aquesta tarda, Puig es reuneix a València amb el president del govern espanyol en funcions, Pedro Sánchez, per explicar-li la seva posició i mirar de ‘formalitzar un acord programàtic’. També hi assistiran la vice-presidenta, Mónica Oltra, i el diputat de Compromís al congrés espanyol, Joan Baldoví.
Segons el president, la conformació del nou govern espanyol és ‘potser més necessària’ per als valencians: ‘Perquè tenim urgències com el finançament, com aconseguir de posar fi a aquesta diferència que hi ha amb altres comunitats autònomes, i per això necessitem un govern amb el qual puguem interlocutar i fer coses junts, treballar junts.’ I ha afegit: ‘L’important són les persones, no que els partits polítics es mirin el melic.’
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits