Fes-te subscriptor de VilaWeb

Aquest diari existeix perquè més de vint mil lectors han decidit que poden i volen pagar cinc euros el mes perquè tots rebeu tota la informació amb accés obert. Però no n'hi ha prou. En necessitem més. Tu ho vols i pots? Fes-te'n subscriptor ací.

L’Agència Catalana de Turisme (ACT) i el FC Barcelona han fet públic per les xarxes socials un vídeo que té l’objectiu de projectar la imatge de Catalunya al món i fer-ne promoció com a destinació turística. Fa poca estona l’Espanyol ha respost a aquesta campanya amb un piulet irònic escrit en anglès –igual com el lema de la campanya– i adreçat al compte de Twitter de la Generalitat de Catalunya, institució de què depèn l’ACT. ‘Nosaltres sentim la Supercopa de Catalunya. Nosaltres sentim el partit Catalunya-Tunísia. Però ens sentim molt orgullosos d’haver nascut a Samoa’, diu el piulet, acompanyat de l’etiqueta #sentimSamoa.

Vegeu la interacció a Twitter:

Captura de pantalla 2017-01-11 a les 20.45.23

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any
120€/any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.