Polèmica per un sorprenent piulet del compte oficial de l’Espanyol
El club respon a una campanya del FC Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
L’Agència Catalana de Turisme (ACT) i el FC Barcelona han fet públic per les xarxes socials un vídeo que té l’objectiu de projectar la imatge de Catalunya al món i fer-ne promoció com a destinació turística. Fa poca estona l’Espanyol ha respost a aquesta campanya amb un piulet irònic escrit en anglès –igual com el lema de la campanya– i adreçat al compte de Twitter de la Generalitat de Catalunya, institució de què depèn l’ACT. ‘Nosaltres sentim la Supercopa de Catalunya. Nosaltres sentim el partit Catalunya-Tunísia. Però ens sentim molt orgullosos d’haver nascut a Samoa’, diu el piulet, acompanyat de l’etiqueta #sentimSamoa.
Vegeu la interacció a Twitter:
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits