Nit infernal al País Valencià amb temperatures de 36 graus després de mitjanit

VilaWeb
24.07.2026 - 09:00
Actualització: 24.07.2026 - 10:11

La nit ha tornat a ser infernal en molts punts del País Valencià, amb temperatures que poc després de mitjanit es mantenien entre 35 graus i 36 en municipis com Parcent (Marina Alta), Tàrbena (Marina Baixa) i Agullent (Vall d’Albaida).

Segons les dades de l’Associació Valenciana de Meteorologia (Avamet), a les 00.15 el termòmetre marcava 34 graus a Aiora (Vall de Cofrents), 33 a Ontinyent (Vall d’Albaida) i Cofrents (Vall de Cofrents), i 32 a Requena (Plana d’Utiel), Xàbia (Marina Alta) i Alcoi (Alcoià).

Als municipis de la costa, les temperatures nocturnes se situaven entre 28 graus i 30  passada la mitjanit, amb una humitat superior al 90%, cosa que accentuava la sensació de xafogor.

La nit més fresca s’ha registrat a Castellfort (Ports), on a la mateixa hora el termòmetre marcava 18 graus, la meitat que als municipis amb les temperatures mínimes més elevades.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor