Mor un turista a Valldemossa en caure-li al damunt un fanal tombat per un autobús

  • La conductora de l’autobús ha rebut atenció mèdica per un atac de pànic · L'accident ha ferit dues persones més

VilaWeb
18.08.2026 - 06:57

Un home de trenta-sis anys ha mort a Valldemossa (Mallorca) una volta li caigués al damunt un fanal que havia tombat un autobús del TIB. L’accident va passar ahir cap a les 15.40 en una de les parades del transport interurbà del municipi, segons que ha informat el SAMU 061.

Segons les primeres informacions recollides per la Conselleria d’Habitatge, Territori i Mobilitat, l’autobús implicat feia la línia 203, que connecta el Port de Sóller amb Palma passant per municipis com Deià i Valldemossa.

El vehicle feia una maniobra per sortir de la parada després d’haver deixat baixar els passatgers quan va tombar un fanal. El fanal va caure damunt un grup de persones que acabaven de baixar de l’autobús. La víctima és un sirià de trenta-sis anys, que va morir a l’acte.

La seva parella, una dona d’uns trenta anys, va ser atesa pels serveis sanitaris per una crisi d’ansietat. Una altra dona, de quaranta-dos anys i resident a Mallorca, va patir un traumatisme toràcic.

La conductora de l’autobús també va haver de rebre atenció mèdica perquè va tenir un atac de pànic. Totes tres van ser traslladades a l’Hospital Juaneda, una en estat menys greu i dues en estat lleu.

La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació de l’accident. Per reconstruir els fets, té previst de prendre declaració als testimonis, tal com és habitual en aquesta mena de casos, segons fonts pròximes a la investigació.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor