
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Fa exactament cinc dies un grup de socis i seguidors culers van llançar públicament un manifest (‘Més que un llaç’) destinat a promoure un referèndum al FC Barcelona per a demanar als socis si creuen que la imatge corporativa del club ha d’incorporar el llaç groc. I en menys d’una setmana més de dues mil persones ja s’hi han afegit.
Els cinquanta signants del manifest, entre els quals hi ha l’escriptor Màrius Serra, el diputat Ferran Civit, el músic Quico Pi de la Serra, el periodista esportiu Lu Martin i l’activista Liz Castro, demanen que el club demostri el suport als empresonats i als exiliats polítics i faci d’altaveu de la situació injusta que han de suportar.
Avui que fa tot just un mes que ha començat el #JudiciProcés, engegem la campanya #MésqueunLlaç per demanar que el Barça es posi el llaç groc i doni suport als presos per tornar sent més que un club. Aquest és el video de campanya pic.twitter.com/j3lIwlosoU
— #MesQueUnLlaç (@mesqueunllac) March 12, 2019
Proposen, entre més mesures, que s’afegeixi un llaç groc a les cadires de la segona graderia, on hi ha l’eslògan Més que un club. Els signants també proposen que sigui present a la sala de premsa perquè sigui visible quan els jugadors atenen els mitjans de comunicació. Així mateix, demanen que se’n pengi un a totes les xarxes socials del club, una de les entitats esportives amb més seguidors arreu.
Els promotors de la iniciativa volen fer visible el llaç també als marcadors del Camp Nou i del Palau Blau-grana i que la cadira que presideix la llotja de l’estadi es mantingui buida de manera simbòlica amb un llaç visible a la butaca. A més, volen que es promoguin activitats solidàries de suport als presos polítics i exiliats a les instal·lacions del club. En un altre punt del manifest reclamen que s’organitzin partits solidaris amistosos per a recaptar fons. Consulteu a mesqueunllaç.cat el manifest sencer i la llista de signants.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits