L’extrema dreta francesa tria Perpinyà per a fer el seu congrès
El farà al mes de juliol

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El Rassemblement National ha anunciat que celebrarà el seu congrès a Perpinyà durant el mes de juliol. El congrès escollirà Marine Le Pen com a candidata a les pròximes eleccions presidencials.
El congrès tindrà lloc el primer cap de setmana del mes de juliol. El partit ultra ha explicat que farà el congrès a Catalunya perquè Perpinyà és ara mateix la ciutat més gran de l’estat governada pel Rassemblement National.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits