17.07.2026 - 14:10
|
Actualització: 18.07.2026 - 09:43
La Torre Glòries de Barcelona es va il·luminar dijous a la nit amb els colors de la bandera espanyola i el missatge “campions” –en castellà– en referència a una possible victòria de la selecció espanyola a la final del Mundial. Les imatges, que s’han viralitzat a X, especialment per la difusió que n’han fet els mitjans argentins, són certes, tot i que molts usuaris ho han posat en dubte.
¡CAMPEONES! 🇪🇸🏆👏
Siendo las 23hs en Barcelona, la Torre de Agbar sigue felicitando a cada uno de los españoles que se coronaron en el Mundial 🇪🇸🏆👏
🎥 teyosottano pic.twitter.com/7AS07zT1bk
— Diario Olé (@DiarioOle) July 16, 2026
VilaWeb s’ha posat en contacte amb el servei de comunicació de la Torre Glòries, que ha confirmat que la il·luminació “formava part de les proves tècniques necessàries per a validar el dispositiu especial previst” en cas que la selecció espanyola guanyi la final de diumenge amb l’Argentina.
Así está la La Torre Glòries ahora en Barcelona @afa
Que lindo sería, no? pic.twitter.com/NG8GqdCuxY— El Pali CABJ ⚓️ (@ElPaliCABJ) July 16, 2026
“Les comprovacions es van fer de manera puntual, en el mínim temps possible, i van tenir una durada aproximada de quinze minuts”, afegeixen.