La rosa de Sant Jordi… a queixalades
La cuinera Neus Cuscó ens proposa aquesta delicadesa per celebrar també a taula la diada del llibre i la rosa

Per: Montserrat Serra


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Ingredients:
(una cassoleta per persona)
4 cassoletes mitjanes
una terrina de formatge de fines herbes cremós
150 g de salmó fumat tallat primet
4 cogombres en vinagre
Elaboració:
Les cassoletes, que comprem fetes, les posem cinc minuts al forn perquè quedin cruixents. Quan les traiem, les deixem refredar i les omplim del formatge de fines herbes.
Tallem el salmó a tires llargues d’uns dos dits d’amplada. I cada tira l’enrotllem sobre el dit índex i d’aquesta manera anem fent la forma de flor. Col·loquem la flor a sobre el formatge.
Tallem els cogombres per la meitat i els col·loquem de manera que semblin les fulles de la rosa.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits