
Per: ACN


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
La Junta Electoral espanyola (JEC) ha decidit d’ampliar fins al 12 de febrer el termini per votar per correu en les eleccions del 14-F, en concret fins a les 14.00. Els electors que vulguin votar per correu poden demanar el certificat de la seva inscripció en el cens electoral fins al 4 de febrer.
Es pot demanar el vot per correu a les oficines, de forma presencial, o per internet, amb la signatura electrònica. La documentació electoral començarà a arribar als electors a partir del 25 de gener. Per dipositar el vot, l’elector pot aprofitar l’entrega de documentació per entregar al carter el sobre amb el vot. També ho pot fer en les oficines, com és habitual.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits