El govern espanyol habilitarà 1.500 places més per acollir emigrants a Ceuta

  • Es farà en punts diferents de la ciutat, segons que ha dit la ministra Elma Saiz

VilaWeb
17.08.2026 - 13:58

La ministra d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions, Elma Saiz, ha afirmat que el govern espanyol habilitarà de manera immediata 1.500 places més per acollir els emigrants que resten a Ceuta, una volta travessessin la frontera el 30 i 31 de juliol.

“Avui desplegarem uns quants dispositius d’atenció humanitària de caràcter temporal i extraordinari”, ha dit durant la conferència de premsa posterior a la reunió amb el president ceutí, Juan Jesús Vivas.

En concret, les noves places s’habilitaran a l’àrea d’estacionament Loma Colmenar –cedit pel govern autonòmic–, i a les instal·lacions de l’hípica, de l’antic camp de futbol de la caserna de cavalleria i a l’espai del Guano, que són propietat del govern espanyol.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor