19.08.2026 - 13:47
|
Actualització: 20.08.2026 - 20:40
La Gossa Sorda serà el cap de cartell dels concerts gratuïts que s’organitzaran durant la Diada a la Festa per la Llibertat d’Òmnium Cultural. L’esdeveniment es farà al passeig de Lluís Companys de Barcelona.
La cita forma part del programa d’actes culturals i reivindicatius organitzats per Òmnium Cultural per l’Onze de setembre, que inclouen un acte polític a les 12.00, exposicions de projectes i campanyes de l’entitat, i una nova edició de la fira MerCat.
Tornada als escenaris
El concert del grup valencià serà el primer gratuït a Catalunya d’ençà de la represa de l’activitat a l’abril, gairebé deu anys després de no haver pujat als escenaris. Així doncs, la Festa per la Llibertat serà l’ocasió perquè els afeccionats puguin tornar a veure’ls en directe sense pagar entrada.
La programació musical es completarà amb les actuacions dels DJ Trapella i DJ K-ZU, que s’encarregaran de tancar els actes de la Diada.