
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

El congrés espanyol s’ha constituït avui amb la votació dels membres de la mesa. En l’elecció de la presidenta de la cambra, els diputats independentistes, d’ERC, Junts per Catalunya, la CUP i EH Bildu han fet vots nuls, escrivint a les paperetes missatges polítics, contra la repressió, per l’amnistia dels presoners polítics, per l’autodeterminació…
Ara votem al @Congreso_Es LLIBERTAT. El vot el faig públic amb l’orgull de portar a la samarreta i al cor a la @dolorsbassac i la resta de preses i exiliades polítiques. I qui no li agradi que s’aguanti; també hem d’aguantar nosaltres una venjança de repressió que no té nom!💪 pic.twitter.com/Q7AOVDBOyr
— Montse Bassa i Coll (@BassaMontse) December 3, 2019
Comença una nova legislatura al Congreso. Des de @JuntsXCat continuem reclamant el mateix. Així, resumit i com a concepte: LLIBERTAT! pic.twitter.com/B0fdK0Ng2P
— Laura Borràs 🎗 (@LauraBorras) December 3, 2019
No hi ha presidència de la mesa possible al Congrés fins que no es resolgui democràticament el conflicte!
Gràcies @MartaRosiq per anomenar els que no hi poden ser per la repressió! #LleialtatAlPoble pic.twitter.com/8nm5BTOluZ— Mireia Vehí (@Mireia_veca) December 3, 2019
El diputat Néstor Rego, del BNG, també ha escrit un missatge polític a la papereta: ‘Sempre per Galícia’.
SEMPRE POR GALIZA! 😀✊ https://t.co/lUhHIH2jiz
— BNG (@obloque) December 3, 2019
D’una altra banda, la diputada d’ERC Marta Rosique ha recordat els presos polítics, llegint el nom dels qui no han pogut ser candidats:
EN DIRECTE: La sessió de constitució de les corts espanyoles
Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot
Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.
Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.
Vicent Partal
Director de VilaWeb
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits