
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
La gala dels XIV Premis Ovidi que lliura el Col·lectiu Ovidi Montllor de Músics i Cantants del País Valencià (COM) s’ha fet aquest diumenge a València. Xavi Sarrià ha guanyat el premi a la millor cançó, Feliu Ventura, s’ha emportat el guardó al Millor disc de cançó per ‘Convocatòria’, i Miquel Gil, ha guanyat en la categoria de Millor disc de folk amb ‘Geometries’.
També han estat premiades Tesa, que ha guanyat amb ‘Rural’ el guardó al Millor disc de hip hop i electrònica; i ‘Junteu-vos’, del grup Diluvi, que s’ha emportat el Millor disc de mestissatge. Pel que fa al millor disc pop ha estat per a ‘Cante el cos elèctric’, de Gener, i en rock el premi se l’ha endut ‘Abisme infinit’, d’Ofelia.
El millor disc d’artista revelació ha anat a Nomembers, mentre que la millor lletra ha estat per a ‘Ombres en la pluja’ de Mans de Destral i els Oratges Canviants. Els premis també ha reconegut la trajectòria de Gramoxone Ska Band i el festival Feslloch.
Durant la recollida dels premis han estat diversos els artistes que han fet referència a la situació política, especialment expressant la solidaritat amb els presos independentistes i donant suport a les reivindicacions del Principat.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits