ACN Barcelona.-Els ingressos publicitaris als mitjans de la CCMA van baixar en 2,4 milions d’euros respecte l’any 2017 i van passar de 56,5 milions d’euros a 2018 a 54,1. Així ho ha explicat la presidenta en funcions de la CCMA, Núria Llorach, en Comissió al Parlament. Ha apuntat que la caiguda a TVC va ser “lleu” amb un 1,3%, “en línia amb el mercat i amb la captació de nous clients”; mentre que a Catalunya Ràdio la reducció va ser d’un 11% i en mitjans digitals va créixer un 9%. Llorach ha desgranat línies de treball per augmentar els ingressos com les relacions comercials amb Netflix o Movistar “gràcies a l’èxit de les sèries de ficció que es fan a TV3”.

Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot

Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.

Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.

Vicent Partal
Director de VilaWeb