ACN Barcelona.-El Saló Ocasió preveu que l’edició del 2018 superarà els 3.000 vehicles venuts dels més de 3.500 exposats des del 30 de novembre al recinte de Montjuïc de Fira Barcelona, segons han explicat a l’ACN el seu director Josep Antoni Llopart. D’aquesta manera, la xifra total seria més gran que en l’edició anterior, quan es va batre el rècord de vendes del certamen venent uns 2.700 vehicles. En aquestes dues setmanes, els palaus 1 i 2 del recinte de Montjuïc han rebut la visita de més de 24.000 persones, han informat la organització. L’augment del nombre de visitants en aquesta 38a edició respecte al 2017 és un indicatiu que, a més, posa de manifest el bon moment que està travessant el segment d’ocasió, ha apuntat Llopart.

Els visitants han mostrat especial interès en els vehicles de gamma mitjana com els utilitaris compactes, amb uns preus que oscil·len entre els 15.000 i els 25.000 euros i amb un període d’antiguitat de fins a cinc anys, ha explicat el director del saló, que ha reconegut que en altres edicions els clients havien preferit cotxes més “prèmium”.”Aquesta edició és tot un èxit, estem molt satisfets”, ha afirmat Llopart, que ha assegurat a continuació que les vendes totals poden incrementar en els dies vinents, quan es materialitzin transaccions pactades al llarg d’aquestes dues setmanes. Així doncs, el director del Saló Ocasió ha afirmat que la 38a edició d’aquest esdeveniment s’ha contagiat del “bon moment” que viu el sector. I és que, segons un estudi del Gremi del Motor i la Federació Catalana de Venedors de Vehicles a Motor (FECAVEM), l’any 2018 es tancarà amb uns 325.000 cotxes venuts a Catalunya, xifra que suposa un creixement del 9,6% enfront dels 297.288 vehicles de 2017. En el conjunt de l’Estat espanyol, les vendes creixeran un 15,2% arribant a dos milions de vehicles.

Ajudeu VilaWeb, fent-vos subscriptors

Si podeu llegir VilaWeb és perquè milers de persones en són subscriptors i fan possible que la feina de la redacció arribe a les vostres pantalles.

Vosaltres podeu unir-vos-hi també i fer, amb el vostre compromís, que aquest diari siga més lliure i independent encara. Perquè és molt difícil de sostenir un esforç editorial del nivell de VilaWeb, únicament amb la publicitat.

Vicent Partal
Director de VilaWeb