ACN Girona.-El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha llançat dues infusions per rememorar les aromes i el gust del territori. Es tracta de Costa Brava Essence i Pyrenees Essence, dues bossetes diferents pensades per a la promoció turística. Les dues infusions han estat creades per l’empresa Tegust, que van crear la infusió de ratafia. La responsable de qualitat de l’empresa, Mònica Fanlo, ha descrit la fórmula de la Costa Brava com una barreja de plantes que resumeixen “el gust del mar a l’estiu amb un rerefons cítric de la vegetació i els boscos”. Per altra banda, la infusió dels Pirineus busquen “representar aquell moment de l’hivern que ens parem i gaudim del fred”. L’objectiu d’aquestes begudes és potenciar l’oferta turística del territori centrada en el benestar i la salut.

Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot

Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.

Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.

Vicent Partal
Director de VilaWeb