Vídeo en directe del tall a la Jonquera del Tsunami Democràtic
Us oferim el vídeo en directe del tall a Catalunya Nord del Tsunami Democràtic que deixa Espanya aïllada per autopista

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

VilaWeb us ofereix des de diluns l’emissió en directe del tall a la Jonquera convocat pel Tsunami Democràtic. És la gran mobilització que va anunciar el per a aquesta setmana. En aquests moments hem aturat l’emissió en directe per a reprendre-la aviat quan hi hagi novetats.
Minut a minut del tall del Tsunami Democràtic a la Jonquera
Podeu veure el vídeo de l’emissió del desallotjamemt d’aquest matí:
FOTOGRAFIES: Les millors imatges del tall a la Jonquera del Tsunami Democràtic
Com arribar al tall de la Jonquera?
Tsunami Democràtic ha fet una crida a la gent arribar com pugui a la zona 0 del tall, a l’autopista A-9 al Pertús. Si no es pot per l’autopista A-7, que està col·lapsada, ho recomana de fer per la carretera N-II, que discorre en paral·lel. Tanmateix, Tsunami suggereix arribar-hi a peu des de la Jonquera, que és a sis quilòmetres.
Tres alternatives per arribar al tall de la Jonquera del Tsunami Democràtic.
[VÍDEO] La impactant imatge de l’autopista deserta al Voló pel col·lapse del Tsunami Democràtic
Tsunami Democràtic activists block highway to France and isolate Spain
Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot
Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.
Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.
Vicent Partal
Director de VilaWeb
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits