Desnonen una família amb una persona amb discapacitat al barri de Cerdanyola de Mataró

  • El Sindicat d'Habitatge denuncia la manca d'alternativa per a la família i exigeix pressió fins a l'últim moment

VilaWeb
29.09.2026 - 09:27
Actualització: 29.09.2026 - 10:50

Avui al matí s’ha executat el desnonament d’una família al barri de Cerdanyola de Mataró. Al pis, hi vivien en Jordi –diagnosticat d’una malaltia rara que li causa problemes de salut mental– i la seva germana, mare de tres fills. La família feia onze anys que tenia el lloguer del pis, propietat d’un gran tenidor.

Pilar Sánchez, portaveu del Sindicat d’Habitatge de Mataró, ha explicat que el decret que avui potser aprovarà el govern espanyol, “tot i que sigui ridícul”, permetria d’aturar aquest desnonament concret. “És gravíssim”, ha denunciat Sánchez: “Cal fer pressió fins a l’últim moment.”

Sense alternativa residencial

Segons que ha dit la portaveu, la família no tenia alternativa residencial. El Sindicat d’Habitatge denuncia la situació de vulnerabilitat del nucli familiar i exigeix solucions immediates a les administracions.

Fer-me'n subscriptor