07.07.2026 - 22:30
|
Actualització: 07.07.2026 - 22:35
Els bombers han considerat controlat aquest vespre l’incendi forestal de les Gavarres, que crema d’ençà de divendres i que ha afectat 2.200 hectàrees de superfície, segons que ha informat el cos d’emergències, que facilita dades provisionals dels agents rurals.
Les flames han afectat uns quants municipis del massís de les Gavarres. Tot i la fase de control, es continuaran revisant punts calents i durant la nit hi treballaran setze dotacions.
Les carreteres GI-660, entre la Bisbal i Calonge, i la GIV-6612, entre Santa Cristina d’Aro i Calonge, continuen tallades. L’extensió del perímetre de l’incendi és de quaranta quilòmetres i hi ha una vintena de cases afectades en urbanitzacions de Santa Cristina d’Aro i Calonge.