apple card

La multinacional Apple ha presentat com a gran novetat una targeta de crèdit pròpia, que estarà disponible als Estats Units d’Amèrica aquest estiu, a més d’una plataforma de continguts en directe o streaming de films, sèries i documentaris.

Per a la targeta de crèdit, anomenada ‘Apple Card’, la multinacional s’ha associat amb el banc d’inversió Goldman Sachs i Mastercard. Té dues característiques destacades. La primera és que no té comissions ni interessos, sinó que l’usuari és remunerat amb un 2% de la compra (3% si són productes Apple).

La segona és que, com que va vinculada al mòbil, no té ni número, ni codi de seguretat, ni data de caducitat ni signatura, sinó que tot és emmagatzemat al mòbil. A més integrarà estatístiques financeres personals.

L’altra gran novetat és un servei de consum de continguts en directe i streaming, anomenat ‘Apple TV+’. El servei presenta continguts audiovisuals originals, que compten amb la participació, de Steven Spielberg, Reese Witherspoon, Jennifer Aniston, Sofia Coppola i JJ Abrams, per exemple. També ha presentat més novetats, com la introducció de revistes a Apple News o un servei de streaming de videojocs (Apple Arcade).

Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot

Si podeu llegir VilaWeb és perquè milers de persones en són subscriptors i fan possible que la feina de la redacció arribe a les vostres pantalles.

Vosaltres podeu unir-vos-hi també i fer, amb el vostre compromís, que aquest diari siga més lliure i independent. Perquè és molt difícil de sostenir un esforç editorial del nivell de VilaWeb, únicament amb la publicitat.

Som un mitjà que demostra que el periodisme és un combat diari per millorar la societat i que està disposat sempre a prendre qualsevol risc per a complir aquest objectiu. Amb rigor, amb qualitat i amb passió. Sense reserves.

Per a vosaltres fer-vos subscriptor és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.

Vicent Partal
Director de VilaWeb