Albert Rivera utilitza molt el Twitter com a arma política, i això li juga males passades. Qui sap si involuntàriament. En l’última que ha protagonitzat, ataca l’Ajuntament de València per una campanya publicitària en què apareix la paraula flamenc ratllada. L’atac té dos problemes. Per una banda, el consistori no participa de l’anunci, sinó que únicament, proporciona la marquesina on s’exposa el cartell. Per una altra banda, la crítica de Rivera dóna a entendre que no entén la campanya, ja que està centrada a desmuntar els tòpics de l’estat espanyol. En altres cartells hi apareix ratllada la paraula paella o migdiada.

Resulta que l’anunci correspon a la Fundació Rei Jaume I, una institució privada constituïda per la Generalitat de València i la Fundació Valenciana d’Estudis Avançats. La marquesina és propietat de l’ajuntament, però això no implica que participi del es campanyes que s’hi exhibeixen, tal com bé explica el compte de Twitter de l’ajuntament.

De fet, el també diputat de Ciutadans, Toni Cantó, ja va atacar l’ajuntament pel mateix cartell, tal com ha recordat del diputat al congrés per Compromís Joan Baldoví.

Ajudeu VilaWeb, fent-vos subscriptors

Si podeu llegir VilaWeb és perquè milers de persones en són subscriptors i fan possible que la feina de la redacció arribe a les vostres pantalles.

Vosaltres podeu unir-vos-hi també i fer, amb el vostre compromís, que aquest diari siga més lliure i independent encara. Perquè és molt difícil de sostenir un esforç editorial del nivell de VilaWeb, únicament amb la publicitat.

Vicent Partal
Director de VilaWeb