24.03.2015 - 19:00
L’empresa vigatana VamCats presenta la seva nova col·lecció de vambes amb l’objectiu de fer un pas endavant i consolidar-se com a marca de moda catalana. “Hem demostrat que sabem fer vambes còmodes, amb bons materials i dissenys amb personalitat. És el moment de traslladar aquest coneixement a la moda”, assenyala Guillem Soldevila, el seu impulsor i director creatiu. El pròxim objectiu passa per la internacionalització i buscar nous mercats fora.
La nova col·lecció de VamCats està formada per “models frescos i atrevits, produïts bàsicament amb materials com pell, niló i cotó”. “La gent VamCats està al dia, viu la comoditat i la moda d’una manera molt natural i, a cops, transgressora”, remarca Soldevila. La marca, que ja ha comercialitzat més de 50 models diferents, presenta ara un estil de vamba entre urbà i casual tant per a noi com per a noia que agrupa diferents formes com Classic, Vintage i Retrorunning. A part, també han creat altres productes com les noves espardenyes AvarCats i diversos models de botes.
La vocació innovadora de l’empresa es plasma en el departament de disseny, que ja treballa en altres formes per a futures col·leccions: “Per aquest estiu hem treballat sobretot els dissenys per a noia molt atractius i hem fet propostes diferents que volem que es portin tot l’any”.
Nous mercats
Partint d’aquest nou plantejament, que ha de portar Vamcats a consolidar-se com a marca de moda, el pròxim pas de l’empresa vigatana serà fer un salt cap a nous mercats i apostar per la internacionalització tal com comenta Soldevila: ”Estem en un moment en què cal arriscar i aprofitar les oportunitats. Som una nova marca de moda i apostem per nous mercats”.
Nova col·lecció estiu
La nova col·lecció que presenta VamCats per aquest aquest estiu inclou 11 nous models on destaquen sobretot els de dona. Combinen colors atrevits i dissenys amb formes de retrorunning i materials com pells i niló; inclouen el nou disseny amb l’estel del logotip. VamCats continua posant noms de poblacions de Catalunya als seus models. En aquesta ocasió destaca el model Palamós per a dona i altres com el Montblanc, Ultramort, Amposta, Rubí i Mollerussa, entre altres.
VamCats: la història d’una marca d’èxit
VamCats és una empresa jove i emprenedora alhora que una marca de vambes catalana que s’ha consolidat al mercat en un curt període de temps. Tot va començar al setembre del 2012 a partir del disseny d’un cartell publicitari on hi apareixia una vamba amb l’estelada. Des d’aquell estiu, l’empresa de Vic no ha parat de créixer i fer propostes diferents per a persones úniques. Vamcats és una firma que es caracteritza pel seu esperit innovador i fresc i la vocació d’estar a prop de la gent, cosa que demostra sent molt activa des de Vamcats.cat i les xarxes socials Facebook, Twitter i Youtube.