Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació

Dimarts  09.09.2014  11:53

Comunicat d'Ada Colau amb motiu de l'Onze de Setembre

Guanyem s'afegeix a les convocatòries de la diada que reclamin el dret de decidir i tinguin un clar contingut de denúncia social

Men?ame

Ada Colau, portaveu de Guanyem Barcelona, ha emès un comunicat amb motiu de l'Onze de Setembre. La plataforma ha acordat de 'donar suport a les mobilitzacions i accions reivindicatives promogudes des de la societat civil en favor del dret de decidir i de la convocatòria de la consulta ciutadana del 9-N perquè tothom pugui expressar lliurement la seva opinió'. La nova formació indica en quins trams de la V participarà per dotar de contingut social la seva presència.

Guanyem explica que el seu compromís amb el dret d'autodeterminació 'no pressuposa una posició única respecte a les preguntes que planteja la consulta'. I afegeix: 'Igual que la societat catalana, Guanyem és un espai plural on conviuen persones amb identitats i orígens múltiples i amb diverses percepcions de la qüestió nacional i territorial. Aquesta pluralitat travessa les posicions independentistes, federalistes i la de molta gent que considera que, en les condicions actuals, només una ruptura democràtica prèvia permetria plantejar un acord federal o confederal lliure, entre iguals.'

Guanyem també ha acordat de participar 'en les accions reivindicatives que dotin la Diada d'un clar contingut de denúncia social i serveixin per visibilitzar les lluites dels moviments socials de la ciutat'.

Guanyem Barcelona participarà en l’acció promoguda per forces com el Procés Constituent i la Marxa per la Dignitat davant l’edifici del Deutsche Bank, 'símbol del domini del capital financer i de l’especulació que pateix la nostra ciutat'. El punt de convocatòria es correspon a l’espai dels trams 19 i 20 de la V i al Passeig de Gràcia amb la Diagonal, davant del Deutsche Bank, a les 15 h.

Així mateix, Guanyem Barcelona també serà present a l’acció promoguda per la Plataforma per una Catalunya Social, juntament amb la FAVB, els sindicats, ONG i altres entitats que ocuparan amb el lema 'Per una Catalunya social' els trams de la V situats a la Gran Via, entre els carrers de Balmes i Rambla de Catalunya, que es corresponen amb els trams 57 i 58 de la convocatòria.

Informació relacionada:

La guia de la V de l'Onze de Setembre

Les millors imatges amb l'etiqueta #VeigV

'Tots junts convocarem la consulta', el vídeo que convoca a l'Onze de Setembre

L'ANC i Òmnium volen convèncer mig milió de votants més per al sí-sí

D'on ve el símbol de la V? Un recorregut per la infinitat de significats que té i ha tingut aquesta lletra

On es col·locaran els participants a la V d'arreu del territori?

Les samarretes de l'11 de setembre a la venda online i a la botiga de VilaWeb

Men?ame