Representants de les AMPA d’Ontinyent i de Prou assistiran dimecres al debat de les corts

  • S'hi debatrà la proposició de Compromís de revocar l'arranjament escolar · L'escola Bonavista publica un nou vídeo sobre les tancades

VilaWeb
Redacció
04.04.2014 - 17:38

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Les corts debratran dimecres que ve, 9 d’abril, una proposició no de llei que demana la revocació de la resolució que inclou la supressió de set unitats escolars de la Val d’Albaida que afecta col·legis d’Agullent, Rugat, Llutxent i Ontinyent. El grup parlamentari Compromís, autor de la proposició, ha convidat les AMPA d’Ontinyent i la plataforma Prou a assistir al debat.

Dos dies després d’inicades les tancades a les escoles Bonavista i Martíne Valls d’Ontinyent, els diputats Mònica Oltra i Josep M. Pañella van presentar a la mesa de les corts una proposició no de llei amb caràcter d’urgència contra la resolució del 14 de febrer de la Conselleria d’Educació que suposa la desaparició de més de setanta unitats a tot els País Valencià, totes en valencià.

Compromís reclama al govern que es revoque aquesta resolució i es reprenguen les negociacions amb els sindicats i els representants de la comunitat educativa ‘per a establir noves condicions de l’arranjament escolar per al curs 2014-2015, i la no supressió de cap unitat escolar’. La formació política ha renovat el seu suport a les escoles afectades i a les seues reivindicacions d’una educació pública en valencià de qualitat.

L’escola Bonavista publica un nou vídeo

Ahir dijous es va presentar a l’escola Bonavista un nou treball audiovisual que fa un repàs als primers dies de tancades a ls dues escoles d’Ontinyent. Recull també imtatges de la Marxa i Festa per l’Educació, i declaracions de personalitats que han passat pels centres educatius a donar-los suport.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any