Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació


Notícies

Dilluns  20.05.2013  16:31

Yahoo! confirma la compra de Tumblr per 856 milions d'euros i promet 'no espifiar-la'

Amb l'operació, el portal californià vol rejuvenir el perfil d'usuaris i augmentar el volum d'anunciants

Men?ame
 

El portal d'internet Yahoo! ha confirmat que ha arribat a un acord definitiu per a adquirir la web de microblocs Tumblr per 1.100 milions de dòlars (856 milions d'euros), abonats majoritàriament en efectiu, segons la companyia californiana, que promet 'no espifiar-la' amb l'operació. 'En virtut de l'acord i de la nostra promesa de no espifiar-la, Tumblr funcionarà de manera independent com un negoci separat. David Karp continuarà essent-ne el conseller delegat. El producte, el servei i la marca es continuaran definint i desenvolupant de manera separada amb el mateix compromís, enginy i irreverència de Tumblr per a donar poders als seus creadors', es diu en un comunicat.

Yahoo! subratlla que amb més de tres-cents milions de visitants únics mensuals i 120.000 subscripcions diàries, Tumblr és una de les xarxes de mitjans de comunicació de creixement més ràpid del món. A més, afegeix que s'hi carreguen 900 apunts per segon i que els usuaris hi passen 24.000 milions de minuts cada mes.

El portal assegura que la gran popularitat de Tumblr i el compromís dels seus creadors, encarregats i públic de totes les edats incorpora 'una nova i important comunitat d'usuaris a la xarxa de Yahoo!' La combinació de Tumblr i Yahoo! augmentarà previsiblement l'audiència del portal en un 50%, fins a més de 1.000 milions de visitants el mes, i n'incrementarà el trànsit un 20%.

Per la consellera delegada de Yahoo!, Marissa Mayer, Tumblr redefineix actualment l'expressió creativa en línia: 'En molts aspectes, Tumblr i Yahoo! no podrien ésser més diferents, però, alhora, no podrien ésser més complementàries (…). Totes dues companyies són llars per a les marques, establertes i emergents. I, fonamentalment, Tumblr i Yahoo! tenen molt a veure respecte a usuaris, disseny i recerca de la sorpresa i la inspiració enmig de la quotidianitat.' Yahoo! hi guanyarà milions d'usuaris joves i més volum d'anunciants. 

Per la seva banda el conseller delegat de Tumblr, David Karp, de vint-i-sis anys, ha assegurat a la seva comunitat d'usuaris que ni el seu equip ni el seu full de ruta no canviaran amb l'operació, com tampoc la seva missió de donar opcions als creadors perquè facin la seva millor feina i la presentin a l'audiència que es mereixen: 'Estem summament contents de tenir el suport de Yahoo! i del seu equip, que comparteixen el nostre somni de fer d'internet el marc creatiu final.'