S’inaugura la Biblioteca Pública de Gràcia

  • La inauguració que tindrà lloc aquest matí de diumenge a partir de les 11h, comptarà amb un seguit d’activitats que es desenvoluparan al llarg de tot el matí

VilaWeb

Redacció

20.04.2013 - 21:23

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

La creació de la biblioteca parteix de la iniciativa de l’Agrupació de Veïns del barri de Gràcia que pretén dotar al barri d’un nou equipament públic que cobreixi l’antiga reivindicació de disposar d’un espai com aquest. La nova biblioteca, ha comptat amb el suport i complicitat de l’AMPA de l’Institut Pau Vila i de l’actual direcció que ha cedit un espai dins el seu recinte. En el projecte hi han participat i col·laborat diverses entitats del barri  com ara la SCR El Ciervo, el Casal Independentista i Popular de Sabadell Can Capablanca i l’AMPA de l’Escola Teresa Claramunt. La intenció és que la Biblioteca Pública de Gràcia acabi integrant-se a la xarxa pública de biblioteques municipals.

La inauguració comptarà amb un seguit d’activitats que es desenvoluparan al llarg del matí de diumenge.  A les 11h hi haurà un cercavila a càrrec dels Gegants i Grallers de Gràcia que recorrerà diversos carrers del barri. Seguidament, la innauguració comptarà amb els parlaments dels representants de la Biblioteca, de l’Institut Pau Vila i de l’Ajuntament, que tindrà lloc a la sala d’actes del mateix Institut. Aproximadament sobre les dotze del migdia i dins el mateix espai, es celebrarà l’Acte sobre l’Any Espriu, que comptarà amb la participació dels ‘músics de Gràcia’, alumnes i professors del Pau Vila. Finalment a la una del migdia hi haurà un vermut, amenitzat amb un espectacle sobre l’Any Espriu a càrrec de la SCR El Ciervo, al pati de l’Institut. Al llarg de tot el matí, hi haurà també un ‘racó d’intercanvi de llibres’ a l’entrada del centre.

 

 

Recomanem