Presentació de ‘Somiant amb Aleixa’

  • Novel·la guardonada amb el XVII Premi de Literatura Eròtica 'La Vall d’Albaida'. obra de Francesc Monpó i Mercè Climent

Redacció

24.01.2012 - 19:02

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Dissabte 27 es presenta a la biblioteca municipal de l’Olleria, a les 19.30 h, la novel·la guanyadora del Premi de Literatura Eròtica ‘La Vall d’Albaida’ de 2010, que van escriure l’alcoiana Mercè Climent i l’ollerià Francesc Mompó. L’acte el presentarà Josep Albinyana, amb la intervenció també del regidor de Cultura, Jesús Engo.

‘Somiant amb Aleixa’ mostra abundants escenes de sexe explícit narrades amb gran luxe de detalls mitjançant un vocabulari i un ús de la llengua impecable. La protagonista és la jove que dóna nom a la novel·la, que té un estrany do heretat de la seua família: quan algú somnia amb ella, ella somnia el mateix. El que a priori és un avantatge, acabarà per superar-la; i començarà una recerca de la felicitat i de l’amor vertader.

Enllaços
Array

Recomanem