Microsoft reconeix un atac massiu als servidors que bloca alguns dels seus serveis

  • Milers d'usuaris del País Valencià i de Catalunya no poden accedir als serveis de Windows Live ni al programa de missatgeria instantània Messenger

VilaWeb
Redacció
13.03.2008 - 19:12

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Microsoft ha reconegut a VilaWeb que un atac massiu als seus servidors és la raó que causa els problemes d’accés de milers d’usuaris del País Valencià, Catalunya i Aragó als serveis de Messenger i Windows Live. Ja fa tres dies que els usuaris tenen problemes per accedir al correu electrònic de Hotmail o per fer funcionar els programes de missatgeria instantània de Microsoft, però fins avui al vespre no s’ha fet pública cap explicació sobre aquest blocatge.Aquest matí Microsoft apuntava que els seus sistemes funcionaven sense problemes i que la raó del blocatge podia ser un problema amb els servidors DNS de Telefònica, però l’operadora assegura que les seves línies funcionen perfectament, que les han comprovades i que els problemes d’accés també afecten a internautes d’altres companyies.

En aquest moment els tècnics de Microsoft intenten resoldre el problema però, per ara, l’única alternativa per a molts usuaris pot ser l’accés al Messenger a través de versions en web com ara Meebo. L’Associació d’Internautes, que rep queixes dels usuaris des de fa uns tres dies, deia aquest matí que el nombre d’afectats podria superar el milió d’usuaris.

Enllaços
Associació d’Internautes: Casi un tercio de lineas de Telefónica con problemas de acceso a los servicios ‘live’ de Microsoft.
Meebo, una alternativa web per a accedir al Messenger de Microsoft.
Més notícies, a VilaWeb Tecnologia i Ciència.
Levante: Decenas de miles de internautas de Valencia y Cataluña se quedan sin Messenger y Hotmail.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any