Afers Socials: que el comportament d’uns quants no embrute l’aspiració de molts
L'informe de la Sindicatura de Comptes que va veure la llum ahir és demolidor i no hi ha cap manera possible d'adormir-lo amb eufemismes
El ministre d’Afers Estrangers britànic, David Lammy, i el ministre principal de Gibraltar, Fabian Picardo, fan una encaixada amb motiu de l’acord amb l’estat espanyol. Fotografia: Ben Dance.
Un avió s’enlaira de l’Aeroport de Barcelona sobrevolant la pineda del Remolar. Fotografia: Alberto Estévez.
Els membres de la Flotilla de la Llibertat, amb les mans alçades arran de l’assalt de l’exèrcit israelià. Fotografia: Coalició de la Flotilla de la Llibertat (EFE).
Donald Trump ha desplegat 2.000 agents a Los Angeles per controlar-hi les protestes contra les batudes d’immigració. Fotografia: EFE/ Caroline Brehman
Les jugadores del Barça celebren un dels gols de Clàudia Pina en la final de la copa de la reina. Fotografia: Javier Blasco/Efe.
Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de Vilaweb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.
S'ha afegit la noticia a Favorits.