Europa press

La companyia holandesa de mobiliari de luxe Auping inaugura la seva primera botiga a Barcelona
11:0429.01.2004
BARCELONA, 29 (EUROPA PRESS)
La companyia holandesa Auping, especialitzada en mobiliari de descans de luxe, ha inaugurat avui a l''avinguda Sarrià de Barcelona la seva primera botiga a la capital catalana. La botiga està formada per dos espais, la zona Estil i la zona Confort.
L''espai creat per Auping a Barcelona és molt lluminós i obert, amb una decoració minimalista que vol permetre als clients entendre el concepte de descans i relaxació dels seus productes i complements.
Auping té dues línies de productes, Royal i Match, que mostra a la zona Estil. En aquesta zona hi ha també accessoris atrevits i funcionals, i hi ha l''Illa de Relaxació, que té els Daybeds equipats amb pantalles de plasma, i els Sound Showers, que reprodueixen el so del mar.
A la zona Confort hi ha la part més intima i en la qual es pot veure la gran varietat de productes Auping per al confort individual, des de matalassos i edredons, passant per somiers, el sistema Climat i coixins.
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











