Europa press

Logo ep

    La pastisseria El Cigne rep el premi al millor aparador dels comerços de Manresa

    10:2824.12.2003




    MANRESA, 23 (EUROPA PRESS)

    La Cambra de Comerç i Indústria de Manresa ha fet públics avui els guanyadors del concurs d''aparadors que aquest any ha celebrat la 36a edició. El primer premi ha anat a parar a la pastisseria El Cigne, del carrer Barcelona, que rebrà 300 euros.

    El segon premi ha estat per a la floristeria Rosa d''Abril, de la carretera Cardona, que rebrà 175 euros, mentre que el tercer classificat del concurs d''aparadors de comerços de la capital del Bages ha estat per al comerç Carles Fotògraf, del carrer Gaudí, que rebrà un import de 100 euros.

    El concurs té per objectiu fomentar i promoure la decoració i la qualitat del comerç al detall. El jurat ha volgut destacar la bona disposició i acollida del comerç davant aquesta iniciativa i l''originalitat i qualitat en la preparació i decoració dels seus aparadors.


    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies