Europa press

Logo ep

    Descobert a internet un nou intent d'estafa a clients del BBVA

    09:0322.05.2003


    MADRID, 22 (EUROPA PRESS)

    Un nou intent d'estafa dirigit als clients del BBVA va ser
    detectat dimarts a internet, després que diversos internautes van
    rebre un correu electrònic, suposadament remès per l'entitat
    bancària, per oferir-los nous serveis. Es convidava els usuaris a
    revelar les seves claus a través d'un web fraudulent, similar a
    l'autèntic.

    L'estafa consisteix en un correu electrònic, aparentment rebut de
    BBVA net (servicio_cliente@grupobbva.com) que insta els clients de
    BBVA que encara no han utilitzat el servei de banca electrònica a
    registrar-se a w3.grupobbvanet.com per donar les dades.

    El problema d'aquest frau consisteix que la direcció no només és
    semblant a l'autèntica (www.bbvanet.com o fins i tot
    w3.grupobbva.com/local_bdnt/login_bbvanet.html), sinó que el web fals
    -que redirecciona a www.dufoniks.com/new.html- també ha imitat el
    disseny de l'original.

    L'Associació d'Internautes (AI) va comprovar que el lloc web era
    fals i que en realitat va ser registrat per Kenneth Milton, de
    Califòrnia (Estats Units), el passat 13 de maig a la companyia
    Namesdirect, i va denunciar l'estafa a la Guàrdia Civil.

    Segons fonts del BBVA, l'enviament indiscriminat d'aquests correus
    electrònics (spam) es va iniciar dimarts cap a les tres de la tarda,
    i poques hores després, a la nit, el lloc web ja no estava operatiu.



    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies