Europa press

Descobert a internet un nou intent d'estafa a clients del BBVA
09:0322.05.2003
MADRID, 22 (EUROPA PRESS)
Un nou intent d'estafa dirigit als clients del BBVA va ser
detectat dimarts a internet, després que diversos internautes van
rebre un correu electrònic, suposadament remès per l'entitat
bancària, per oferir-los nous serveis. Es convidava els usuaris a
revelar les seves claus a través d'un web fraudulent, similar a
l'autèntic.
L'estafa consisteix en un correu electrònic, aparentment rebut de
BBVA net (servicio_cliente@grupobbva.com) que insta els clients de
BBVA que encara no han utilitzat el servei de banca electrònica a
registrar-se a w3.grupobbvanet.com per donar les dades.
El problema d'aquest frau consisteix que la direcció no només és
semblant a l'autèntica (www.bbvanet.com o fins i tot
w3.grupobbva.com/local_bdnt/login_bbvanet.html), sinó que el web fals
-que redirecciona a www.dufoniks.com/new.html- també ha imitat el
disseny de l'original.
L'Associació d'Internautes (AI) va comprovar que el lloc web era
fals i que en realitat va ser registrat per Kenneth Milton, de
Califòrnia (Estats Units), el passat 13 de maig a la companyia
Namesdirect, i va denunciar l'estafa a la Guàrdia Civil.
Segons fonts del BBVA, l'enviament indiscriminat d'aquests correus
electrònics (spam) es va iniciar dimarts cap a les tres de la tarda,
i poques hores després, a la nit, el lloc web ja no estava operatiu.
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











