Europa press

La Unió de Consumidors assegura que la liberalització de la telefonia no ha suposat "una millora en el servei"
16:5528.03.2003
VALÈNCIA, 28 (EUROPA PRESS)
La Unió de Consumidors del País Valencià ha fet un estudi
comparatiu per analitzar les tarifes dels diferents operadors de
telefonia fixa. L'estudi revela que la liberalització de les
telefonies "només ha suposat una baixada en les tarifes, però no una
millora en la qualitat del servei". Prova d'això, és que el sector
telefònic és el segon, després del de l'habitatge, que més consultes
i reclamacions genera en l'Associació, i és el sector més reclamat en
les juntes arbitrals, segons han informat fonts de l'Associació.
L'estudi -que ha comparat les tarifes base de les operadores
Telefónica, Uni2, Jazztel, Tele2, ONO i Auna- assegura que "el mercat
de les telefonies ha canviat molt des que el 1998 va començar el
procés de liberalització, ja que actualment "hi ha més operadors en
el mercat que ofereixen la possibilitat de fer tota mena de trucades
i més competència en el mercat pel que fa a tarifes".
Durant aquests anys la liberalització ha representat "una reducció
de preus, pel que fa a l'establiment de trucades i a les trucades per
minuts, i la facturació en temps real", han indicat les mateixes
fonts.
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











