Europa press

Logo ep

    La Unió de Consumidors assegura que la liberalització de la telefonia no ha suposat "una millora en el servei"

    16:5528.03.2003


    VALÈNCIA, 28 (EUROPA PRESS)

    La Unió de Consumidors del País Valencià ha fet un estudi
    comparatiu per analitzar les tarifes dels diferents operadors de
    telefonia fixa. L'estudi revela que la liberalització de les
    telefonies "només ha suposat una baixada en les tarifes, però no una
    millora en la qualitat del servei". Prova d'això, és que el sector
    telefònic és el segon, després del de l'habitatge, que més consultes
    i reclamacions genera en l'Associació, i és el sector més reclamat en
    les juntes arbitrals, segons han informat fonts de l'Associació.

    L'estudi -que ha comparat les tarifes base de les operadores
    Telefónica, Uni2, Jazztel, Tele2, ONO i Auna- assegura que "el mercat
    de les telefonies ha canviat molt des que el 1998 va començar el
    procés de liberalització, ja que actualment "hi ha més operadors en
    el mercat que ofereixen la possibilitat de fer tota mena de trucades
    i més competència en el mercat pel que fa a tarifes".

    Durant aquests anys la liberalització ha representat "una reducció
    de preus, pel que fa a l'establiment de trucades i a les trucades per
    minuts, i la facturació en temps real", han indicat les mateixes
    fonts.



    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies