Europa press

Logo ep

    La ciutat d'Alacant rep uns 5.000 escocesos per al partit Espanya-Escòcia

    14:2110.10.2011

    ALACANT, 10 (EUROPA PRESS)

    Almenys 5.000 escocesos visiten estos dies la ciutat d'Alacant per a presenciar el partit Espanya-Escòcia a l'estadi José Rico Pérez, segons han indicat a Europa Press fonts municipals, els qui han precisat que este ha estat el nombre d'entrades venudes a aficionats escocesos, tot i que pot ser que hagen vingut més seguidors que intenten comprar entrades a l'últim moment.

    Amb motiu del partit que enfronta a la Selecció Espanyola i a l'Escocesa, que es disputarà este dimarts, durant tot el cap de setmana s'han deixat veure per la ciutat multitud d'aficionats escocesos, alguns d'ells abillats amb el tradicional 'kit' o faldilla escocesa.

    Molts d'ells han aprofitat esta cita esportiva per a fer turisme per Alacant i alguns han quedat a través de les xarxes socials en les cerveseries de la plaça dels Estels.

    Més de 270 agents de les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat, 230 de la Policia Nacional i 38 de la Guàrdia Civil, formaran part del dispositiu especial. El dispositiu tindrà Unitats d'Intervenció Policial del Cos Nacional de Policia desplaçades des de València, agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana d'Alacant així com agents a cavall.

    Per part de la Policia Local, 70 agents participaran també els talls de trànsit, controls d'accessos a l'estadi, el dia del partit. També haurà escorta als entrenaments, al partit, i als accessos a l'hotel de concentració de la selecció, i dels diferents representants de la UEFA i de la Reial Federació Espanyola de Futbol.

    Este dimarts, coincidint amb la disputa del partit, s'incrementaran les mesures de seguretat i el dispositiu en els voltants de l'Estadi Ric Pérez. El tall es realitzarà a partir de les 18.00 hores, delimitant l'accés al trànsit des del carrer Foguerer Ramón Guilabert fins a propi Ric Pérez.

    Alhora, s'establirà una zona de seguretat a la porta 0, una zona d'aparcament per a vehicles autoritzats, vehicles de seguretat, una zona per a autobusos, aparcament per a persones amb mobilitat reduïda, i un pàrquing per a motos. Està previst que s'escorten les dos seleccions i es controle l'accés de les persones. [FIN]

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies