Europa press

Temporal.- 300 comerciants de Lloret de Mar es manifesten per reclamar compensacions
21:0917.03.2010
GIRONA, 17 (EUROPA PRESS)
Més de 300 comerciants de Lloret de Mar (Girona) s'han manifestat aquesta tarda per reclamar compensacions a Fecsa-Endesa per deixar-los sense llum gairebé una setmana. La principal protesta, a part de la manifestació, ha estat que molts locals han baixat les seves persianes de 16.00 hores a 18.00 hores.
La concentració pretenia "agilitar la tornada de la xarxa elèctrica i evitar que l'estat actual s'eternitzi", ha explicat a Europa Press la presidenta de l'associació de comerciants del Molí-Rieral-Can Sabata, Betty Fernández.
Els empresaris també han demanat que es depuressin responsabilitats i que Fecsa asseguri que la xarxa aguanti quan per setmana santa estiguin oberts gairebé tots els hotels, bars, restaurants i comerços.
La manifestació que ha recorregut el centre del municipi estava encapçalada per una pancarta en la qual es podia llegir el següent lema: "El poble de Lloret vol solucions. Línies noves, indemnitzacions ja!". Els comerciants estan estudiant demandar conjuntament la companyia, ha explicat Fernández.
A la protesta també s'han sumat alguns veïns indignats amb la situació que van viure la setmana passada arran del temporal de neu i vent que va afectar Catalunya i que va deixar sense llum més de 100.000 persones. [FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











