Europa press

Una mallorquina de 25 anys, premiada amb 125 milions d'euros, el major premi de loteria de la història a Europa
12:5712.05.2009
PALMA DE MALLORCA, 12 (EUROPA PRESS)
Una dona mallorquina de 25 anys ha resultat ser l'única guanyadora d'un premi de 126 milions d'euros, el major premi de la història de la loteria lliurat a Europa. La jove va comprar el bitllet per internet, al lloc web 'serviapuestas.es', i va passar tot el cap de setmana sense saber que s'havia convertit en multimilionària, fins que ahir, dilluns, els responsables del web van aconseguir localitzar-la.
Segons informa aquest portal d'apostes en un comunicat, des que divendres passat aquesta web líder en la venda de loteries i apostes de l'Estat a través d'internet va lliurar 126.231.764 euros a un únic guanyador, no havia estat possible localitzar el guanyador. Ahir, la jove premiada, va ser localitzada, i va declarar haver passat tot el cap de setmana amb grip i sense saber que havia resultat ser la guanyadora.
Fins ahir, en 'www.serviapuestas.es' no havien tingut notícies de la guanyadora, i tots els intents de localitzar-la per telèfon i per correu electrònic havien estat debades. Pel que sembla, la jove, després de conèixer la notícia, es va mostrar "espantada i tremendament emocionada", segons assenyala José Mieres, director general de Serviapuestas.
Ara, la jove mallorquina es desplaçarà a Madrid per conèixer com cal actuar després de guanyar un premi d'aquesta envergadura. Se li detallarà el procés del cobrament i se li oferirà assessorament financer si ho sol·licita.
Segons destaca Mieres, "és una alegria immensa que el major pot de la història s'hagi repartit a través d'internet. El fet cert és que ha estat un cap de setmana de somni, ja que el mateix divendres vam donar també el pot de Bonoloto, amb 574.000 euros a un únic guanyador". L'administració madrilenya El Gato Negro s'ha limitat a validar el bitllet comprat per internet. La premiada mai va passar per l'administració del carrer Alcalá.
La guanyadora del premi era client de Serviapuestas des de l'any 2006 i participant habitual de la modalitat de loteria en penya del web, una de les formes de joc que més premis reparteix a través d'internet. Ara, la combinació 4, 23, 24, 29 i 31, juntament amb les estrelles 8 i 9, l'ha convertida en multimilionària.[FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat