Europa press

Successos.- Evacuen l'estació d'Universitat del metro de Barcelona per un incendi al fossat d'un ascensor
12:4605.01.2009
BARCELONA, 5 de gener (EUROPA PRESS)
Un conat d'incendi al fossat d'un ascensor de l'estació d'Universitat del metro de Barcelona ha obligat aquest matí a evacuar la zona, tot i que no hi ha hagut ferits, segons ha informat a Europa Press una portaveu de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).
L'estació, que ha quedat afectada pel fum, ha quedat tancada entre les 07.44 i les 9.12 hores. Durant aquest temps, els trens no s'han aturat a l'esmentada estació, tot i que les Línies 1 i 2 del metro han circulat sense retards.
Segons han explicat a Europa Press els Bombers de Barcelona, han rebut l'avís a les 07.35 hores i hi han desplaçat quatre vehicles, que han pogut apagar les flames cap a les 08.00 hores. Després de ventilar l'estació, ha pogut reobrir-se al públic.
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











