Europa press

Logo ep

    Onze persones ferides després d'una explosió a la província pakistanesa de Balutxistan

    08:2004.07.2008



    QUETTA (PAKISTAN), 4 de juliol (Reuters/EP)

    Onze persones han quedat ferides avui després d'explotar una bomba col·locada en un ciclomotor als afores d'un banc a la ciutat pakistanesa de Quetta, capital de la província rica en gas de Balutxistan, segons ha informat la policia.

    "Tres dels ferits són policies que vigilaven el banc", ha dit el cap de policia de la ciutat, Mohammad Akbar.

    De moment no s'ha reclamat l'autoria de l'atac, tot i que els separatistes insurgents de la província, a l'oest del Pakistan, han lluitat per controlar els seus recursos gasistes durant anys.

    Molts dels ciutadans de Balutxistan, una de les províncies més pobres del Pakistan asseguren que no aconsegueixen una part justa dels beneficis dels seus recursos.

    Els rebels nacionalistes de la província han protagonitzat insurgències durant dècades, atacant gasoductes, infraestructures i forces de seguretat.

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies