Europa press

Logo ep

    Caixa Terrassa pagarà 39 euros als clients que detectin incompliments dels compromisos de servei de la caixa

    14:2030.06.2008



    BARCELONA, 30 de juny (EUROPA PRESS)

    Caixa Terrassa pagarà 39 euros als clients que detectin incompliments dels compromisos de servei i qualitat de la caixa d'estalvis catalana, ha informat avui l'entitat financera, que farà públics aquests compromisos a través d'internet, de la seva xarxa d'oficines i de la comunicació directa amb els clients.

    La caixa promet actuacions com atendre tots els rebuts de serveis bàsics de la llar fins a un màxim de 500 euros de descobert, "abonar puntualment" les pensions per a ancians el dia 25 de cada mes, entregar en menys de 48 hores les targetes de crèdit o dèbit, i utilitzar lletres de format superior a 1,5 mil·límetres en les seves comunicacions i contractes per facilitar la lectura.

    Amb aquestes mesures, Caixa Terrassa pretén millorar la informació i la transparència, i compensarà els clients que li comuniquin errors per poder introduir les correccions i millores necessàries. La xifra de 39 euros és la mitjana de costos de serveis bàsics que presta l'entitat.

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies