Europa press

Logo ep

    Arriba a Barcelona una campanya del Govern per sensibilitzar els pares sobre el bon ús d'internet entre els seus fills

    15:3616.05.2008



    BARCELONA, 16 de maig (EUROPA PRESS)

    El projecte Chaval.es de de l'entitat Red.es, que pertany al Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç, ha arribat avui a Barcelona amb l'objectiu de fomentar el bon ús de la xarxa entre els menors a través de la sensibilització dels seus pares, segons ha informat el ministeri en un comunicat.

    La campanya es dirigeix a nens d'entre sis i tretze anys i arribarà a diversos col·legis, centres comercials i zones d'oci de ciutats com Lleó, Madrid, Saragossa, València i Badajoz, entre d'altres, a través d'equips de monitors.

    Cadascun d'aquests equips repartirà un 'Decàleg sobre el Bon Ús d'Internet', que té per objectiu orientar els pares sobre com fer servir internet sense risc i afavorir un entorn de navegació segura compartit per pares i fills.[FIN]

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies