Europa press

Logo ep

    Una avaria deixa sense Hotmail a Catalunya, el País Valencià i Aragó

    10:3214.03.2008



    BARCELONA, 14 de març (EUROPA PRESS)

    Una avaria de Microsoft va deixar ahir sense accés de correu electrònic Hotmail i altres serveis de missatgeria instantània com Messenger els internautes de Catalunya, el País Valencià i Aragó, segons han confirmat fonts de la companyia a Europa Press, que no han pogut assegurar que s'hagi restablert a aquestes hores el funcionament a tots els usuaris afectats.

    Segons Microsoft, la causa dels problemes va ser un "atac massiu de correu brossa i virus troians", del qual encara no se sap l'origen.

    Fonts de Telefónica, per part seva, han negat que l'avaria tingui a veure amb un mal funcionament del seu servei d'internet ADSL, perquè han recordat que l'accés a altres portals i serveis en línia no es va veure afectat, fet que demostra que la seva línia "no presentava problemes".

    Tot i això, han ofert la seva ajuda a Microsoft per treballar conjuntament en la resolució de la incidència i el restabliment del servei a les tres comunitats autònomes.

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies