Europa press

Sant Feliu de Llobregat celebra el festival Culturaviva sobre la cultura popular catalana
16:2217.06.2007
BARCELONA, 17 de juny (EUROPA PRESS)
Sant Feliu de Llobregat (Barcelona) ha celebrat aquest cap de setmana la setena edició del Culturaviva'07, el festival itinerant de reivindicació i promoció de la cultura popular pròpia dels Països Catalans.
El festival ha buscat una vegada més, la promoció de la cultura i la llengua catalanes a la ciutat on es va fer aquest any, Sant Feliu de Llobregat, i els municipis dels voltants, prenent com a referent festivals com el 'Tirant lo Rock del País Valencià' o el 'Acampallengua' de les Balears.
El certamen ha començat divendres amb el pregó inicial de l'humorista Toni Albà amb la popular paròdia del Rei Joan Carles, el parlament de l'historiador Oriol Junqueras i el recital dels valencians Al Tall al costat de la Coral Crescendo de Sant Feliu.
Al marge dels actes pròpiament de promoció de la cultura popular, la Plataforma pel Dret a Decidir ha participat al festival per a difondre la iniciativa i reclamar la potestat dels parlaments dels Països Catalans de convocar referèndum. També hi ha hagut espectacles infantils, concurs de sardanes i castellers.[FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











