Europa press

Logo ep

    ERC diu que la senyera és la seva única bandera i dóna "llibertat" als seus ajuntaments per decidir si oneja l'espanyola

    15:5311.12.2006



    BARCELONA, 11 (EUROPA PRESS)

    La portaveu d'ERC, Marina Llansana, ha manifestat avui que els membres de la formació republicana tenen "clar" que "només tenim una bandera i és la senyera" al marge que la llei obligui que la bandera espanyola onegi a les seus de les conselleries i ha assegurat que no hi haurà cap directriu de l'executiva del partit perquè els alcaldes d'ERC compleixin amb la normativa i incorporin l'ensenya estatal als pals dels ajuntaments.

    El secretari general del partit i conseller de Governació, Joan Puigcercós, s'ha referit en l'executiva d'ERC a la polèmica de les banderes de la setmana passada arran que a la seu del seu departament s'havia arriat la bandera espanyola que es va saldar amb l'ordre del president de la Generalitat, José Montilla, als seus consellers que el Govern ha de complir la llei.

    Segons Llansana, Puigcercós va oferir una explicació "breu i per sobre" de l'"incident" i va restar-hi "transcendència", sense que la polèmica provoqués debat polític en l'executiva.

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies