Europa press

El I Manises 'Hip-Hop' Festival oferirà huit hores ininterrompudes de música a càrrec de sis grups valencians
18:4112.05.2006
VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)
Un total de sis grups valencians participaran demà en la I edició del Manises 'Hip-Hop' Festival, un certamen que brindarà l'oportunitat als aficionats a este gènere de gaudir de més de huit hores ininterrompudes de concerts a càrrec de les formacions més destacades del panorama del 'hip-hop' valencià, segons han informat hui fonts municipals.
L'alcalde de Manises, el regidor de Joventut i el director de la Ràdio Municipal de Manises presenten la primera edició del Manises 'Hip-Hop' Festival. L'espectacle posarà punt i final a la primera Setmana de la Joventut a la ciutat. Els sis actuaran en un gran festival de huit hores de durada. Exhibicions de grafits, 'breakdance' i una zona de mercat completaran l'oferta musical"
L'alcalde de Manises, Enrique Crespo, el regidor de Joventut, Francisco Gimeno, i el director de la Ràdio Municipal de Manises, 105.7 FM, Paco Sanchis, han presentat hui l'espectacle, que es desenvoluparà demà dissabte a la plaça de Rafael Atard de la localitat des de les 18:00 hores fins a les 2:00 de la matinada.
El maniser Alberto Gambino, Producciones Forzadas Crew, Predikadores, Mentenblanco, Los chicos del maíz i El drama mostraran a l'escenari ubicat a la plaça de Rafael Atard els seus últims treballs. Un cartell de luxe per a esta primera edició del festival a Manises que presentarà Wei Ramírez.
A més, els amants d'esta versió espanyola del rap, podran gaudir a la plaça de Rafael Atard, i de manera totalment gratuïta, d'una gran varietat d'activitats relacionades amb este estil musical.
Entre les iniciatives programades en el I Manises 'Hip-Hop' Festival destaca una exhibició de grafit a càrrec de JSC VS DT. Tampoc no faltarà el ball en un esdeveniment d'estes característiques. Espia and Company seran els encarregats d'oferir una mostra de 'breakdance'.
A més, al voltant de la plaça, el públic podrà adquirir articles relacionats amb el món del 'hip-hop' a la zona de mercat habilitada per a l'ocasió.
Esta és una iniciativa organitzada per la Fundació Municipal de Cultura i de Joventut de l'Ajuntament de Manises, a través de la Ràdio Municipal Manises 105.7 FM, i inclosa dins de les activitats de la Setmana de la Joventut.
Segons ha afirmat Enrique Crespo, "amb esta primera Setmana de la Joventut a Manises hem volgut posar a l'abast de la població juvenil una variada oferta cultural, esportiva i de temps lliure amb activitats que, aglutinades en una intensa setmana, són mostra del treball que durant tot l'any realitzem a través de la Regidoria de Joventut".
Francisco Gimeno ha agregat que "amb este I Manises 'Hip-Hop' Festival clausurem la primera Setmana de la Joventut a Manises, i continuem la marxa que vam emprendre fa uns anys recolzant els jóvens músics de Manises i de la comarca".
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











