Europa press

Logo ep

    Ferit de bala un home en un tiroteig en un solar de Sarrià de Ter

    11:1925.05.2005

    GIRONA, 25 (EUROPA PRESS)

    Un home d'origen magribí va resultar ferit de bala en una cama ahir a la tarda en un tiroteig entre dos grups de persones en un solar de Sarrià de Ter (Gironès), segons fonts dels Mossos d'Esquadra. Els autors del tiroteig podrien haver fugit en vehicles de gamma alta amb un ostatge.

    Els fets es van produir a les 16.45 hores en un solar situat entre la travessia urbana i l'autopista, just darrere de l'antiga fàbrica de Coca-Cola de Sarrià de Ter.

    Encara que la circumstàncies no estan encara clares, les víctimes del tiroteig -dues o tres- estarien en dos cotxes amb matrícula de Girona, un Renault 19 i un Volkswagen Passat, quan haurien aparegut quatre cotxes de gamma alta i de matrícula francesa, entre els quals un BMW tot terreny.

    Pel que sembla, els cotxes de luxe s'haurien posat darrere dels altres dos i els haurien impedit la sortida, els ocupants haurien baixat i haurien tret les víctimes dels vehicles a la força, i a continuació hi hauria hagut el tiroteig, en el qual, segons alguns testimonis, hi haurien hagut entre dos i cinc trets. Encara que altres fonts apunten que el tiroteig es va iniciar quan una de les víctimes intentava fugir cap a la N-II mentre els agressors retenien els seus companys.

    El ferit va poder-se escapar, travessar la carretera i col·locar-se a la banda de la via que va en direcció a Figueres. Posteriorment, va ingressar a l'Hospital Josep Trueta de Girona amb una ferida de bala a la cama, encara que el seu estat no és greu.

    Alguns testimonis han dit que els agressors podrien haver introduït les altres víctimes -es desconeix quantes- als seus vehicles i haurien fugit del lloc a tota velocitat.

    De moment, són moltes les hipòtesis que s'estudien, des d'una venjança entre bandes internacionals per tema de drogues a algun conflicte relacionat amb la prostitució, encara que els Mossos no han confirmat encara cap d'aquests extrems, i no tindran l'ajuda del ferit, que s'ha negat a parlar.

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies