Europa press

Les obres de la Casa del Governador a Figueres per acollir el Museu Militar costaran 9 milions
20:4315.03.2010
GIRONA, 15 (EUROPA PRESS)
Les obres de rehabilitació de la Casa del Governador a Figueres (Girona) que permetran acollir el Museu Militar de Catalunya, amb tot el material de l'antic Museu de Montjuïc, començaran el 2011 i tindran un cost previst de nou milions d'euros, segons ha explicat avui la directora general d'Infraestructura del Ministeri de Defensa, Mónica Melle.
El Ministeri preveu elaborar aquest any en el projecte arquitectònic de l'edifici de la Casa del Governador i el museu, tots dos al castell de San Fernando de Figueres. Les actuacions es realitzaran amb la col·laboració del Consorci que gestiona el castell, format per l'Ajuntament de Figueres, la Generalitat i el Ministeri.
L'edifici de la Casa del Governador té una superfície total construïda de 2.449 metres quadrats, repartits en planta baixa i primera planta. Aquest projecte servirà per rehabilitar una petita part del Castell de Figueres que, amb les seves 34 hectàrees, és el recinte fortificat més important d'Europa, a més d'exemple de l'arquitectura militar del segle XVIII.
Melle s'ha desplaçat avui fins a Figueres per informar sobre el desenvolupament de les accions necessàries per ubicar al Castell de Sant Ferran el nou Museu Militar.
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











