Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació

Fòrums

Fòrum de Bellvís i els Arcs

Afegir aportació
  • Informació

06.03.2012 19:36

Salut i medi

Fira Natura a Lleida dies 9,10 i 11 de març de 2012.
    Acte inaugural aquest divendres dia 9 a les 18:00h.a càrrec de Santi Cutura, membre de la Plataforma antiincineradora del Congost de la Garriga.
    I a les 19:00h: conferència “La incineració de biomassa per a la producció elèctrica i els impactes en la salut de la població i el medi”, a càrrec de Josep Martí, doctor per la Universitat Autònoma de Barcelona i coordinador del Grup de medi ambient i salut.
    El diumenge de les 12:40 a les 14:40h: projecció de “Cenizas del Cielo (José Antonio Quirós) i xerrada sobre els projectes de centrals elèctriques de biomassa al Palau d’Anglesola, Juneda i les Borges Blanques i el seu risc potencial per a la salut i el medi.
    Les activitats són gratuïtes amb l’entrada de la Fira. Les entrades són vàlides tot un dia. El divendres és gratuït, el dissabte són 3€ i el diumenge 4€.
    Per a més informació al link : www.firanatura.org

RespondreInapropiat
  • plataforma salvem el territori pla d'urgell

23.02.2012 16:58

PLATAFORMA SALVEM EL TERRITORI

Plataforma de la gent que no estem d’acord amb la ubicació de la planta incineradora de biomassa projectada al Pla d’Urgell. Defensem la nostra salut, el nostre territori i el medi ambient!
    NECESSITEM EL VOSTRE SUPORT! VISITEU LA NOSTRA PÀGINA AL FACEBOOK :
    Plataforma Salvem el Territori Pla d’Urgell ( i feu un click al botó “M’AGRADA”)
    plataformasalvemelterritori@blogspot.com

RespondreInapropiat
  • ERC PLA D'URGELL

25.01.2012 20:32

COMUNICAT DE PREMSA D'ERC PLA D'URGELL

La Federació Comarcal d’Esquerra Republicana de Catalunya del Pla d’Urgell, la Federació Regional de Lleida, els seus representants als municipis afectats, els seus representants al Consell Comarcal, el grup d’ERC a la Diputació i el Grup Parlamentari es van reunir ahir per avaluar la construcció d’una planta de biomassa al terme municipal del Palau d’Anglesola.

El posicionament d’Esquerra no és de rebuig a aquest tipus de plantes d’energies renovables sempre i quan no es detectin incompliments en les exigències que s’apliquen a un projecte de biomassa. Com les que després d’un primer anàlisi hem detectat en aquest projecte impulsat per l’empresa “NUFRI” a la nostra comarca. Es tracta de l’emplaçament en sòl no urbanitzable enlloc de sòl industrial, al mateix temps que l’escassa proximitat a la població d’El Poal, del sobredimensionament d’aquesta planta i la no sostenibilitat del seu autoabastiment, el seu impacte sobre la mobilitat i l’afectació viària dels nuclis veïns, l’excessiu consum d’aigua i
    l’abocament indeterminat de la mateixa a la llera del Riu Corb.

Esquerra continuarà aprofundint en l’estudi d’aquesta problemàtica i d’altres que s’han detectat relacionades amb el projecte, i en breu emprendrà accions tan a nivell institucional com social per tal de pal·liar aquesta situació.

RespondreInapropiat
  • MASCANÇÀ

25.01.2012 10:38

• JAUME CASTELLS

09.12.2011 16:22

PESEBRE A MOLLERUSSA

TORNA EL PESSEBRE
    COM CADA ANY A MOLLERUSSA HEM TORNAT A FER EL PESSEBRE UNA TRADICIO TAN CATALANA COM AQUESTA.
    NOSALTRES AMB MOLT ESFORÇ I PACIENCIA HEM TORNAT A FER-LO PER TOTS ELS QUE VULGUEU GAUDIRLO.
    XXVII EXPOSICIO DEL PESSEBRE ARTESANAL , DE 85M SOBRE TAULA
    AL CAMI D´ ARBECA N 15
    DISSABTES I FESTIUS DE 5 A 9 VESPRE
    DEL 17 DESSEBRE AL 15 DE GENER
    ALTRES HORARIS CONCERTA VISITA AL TEL,636947727 JAUME
    ENTRADA GRATUITA
    ESPEREM QUE US AGRADI,
    APROFITAR PER DESIGJAR BONES FESTES I UN BON ANY NOU
    AGRUPACIO PESSEBRISTA CASTELLS
    BON NADAL

RespondreInapropiat
  • SALVEM EL TERRITORI!

28.11.2011 08:29

EL PALAU D'ANGLESOLA DIU NO A LA PLANTA!

RESULTATS FINAL DE LES VOTACIONS DE EL PALAU D'ANGLESOLA

NO ---- 71,81 %

SI ---- 26,24 %

BLANC -- 1,50 %

NUL --- 0,45 %

HAN VOTAT UN 40 % .

EL PALAU D'ANGLESOLA DIU NO A LA PLANTA!

RespondreInapropiat
  • MASCANÇÀ

25.11.2011 13:50

JORNADA D'ESTUDIS DEL PLA D'URGELL 26/11/2011

Demà a Miralcamp II Jornada d'Estudis sobre el Pla d'Urgell. Entrada gratuïta i lliure. Qui no pugui assistir-hi podrà veure-ho des de casa en directe. Més informació a:
    http://mascansa.blogspot.com/

RespondreInapropiat
  • PPC

16.10.2011 09:53

Adéu, Espanya!

October 14, 2011

VULL SEPARAR-ME

Escolta Espanya, hem arribat al final de camí. Vull separar-me. No m'havia pas imaginat fa uns anys que arribaria a aquest extrem però això nostre no té futur. Et veig com un marit antipàtic que em maltracta i m'explota. No em sap greu recordar que t'he estimat i que m'he esforçat per salvar la nostra relació, però tu m'has tingut sempre com una propietat. T'he servit i has presumit de mi. M'has dit alguns cops que m'estimes però amb la boca petita i només quan has buscat alguna cosa de mi. És ben trist, després del que jo he fet perquè anessim millor.

Encara hi ha coses que m'agraden de tu, no em fa res reconèixer-ho. Per exemple la teva preciosa llengua castellana. Quina pena que durant tots aquests anys no hagis mostrat cap interès per la meva.

Tenim una història i uns fills junts, però ara vull trencar amb tu. Conec bé les teves estratègies. Em diràs que tu, sense mi, no seràs rés, que ens necessitem. Per a tu, la manera d'arreglar les coses és que jo renunciï a ser el que sóc. Te n'adones? Mai no havia pensat que pogués sentir el desamor que sento per tu. Em sap greu.
    Ara convindrà que ens posem d'acord i veiem com partim les coses i com seguim pujant els fills. Tinc clar que t'hauré de passar una pensió.
    Cap problema. Parlem-ne i fem números. Sempre has portat malament que jo guanyi més que tu. Amb la generositat que t'he demostrat sempre.

Que absurd!

Podria fer-te retrets. Podria dir-te, per exemple, que no t'has pres seriosament la meva manera de ser i les meves ganes de viure a la meva manera. Això nostre podria haver estat un èxit, però ara et vull dir adéu. Si pot ser, civilitzadament. Fins ara no t'has cregut que prendria aquesta decisió, però, ja no és problema meu. Què faràs? Mira de mantenir una mica de dignitat, si pots. Jo em sento amb ganes de viure i tinc molts projectes. No et dic aquella frase que tant t'agrada que s'atribueix la mare de l'últim rei musulmà de Granada (llora como mujer por lo que no has sabido defender como un hombre), perquè a més de masclista, deu de ser falsa.

Agafa-t'ho com vulguis, però vull deixar-te. Que tinguis sort!

Adéu, Espanya!

RespondreInapropiat
  • VALLVERD

29.09.2011 19:40

FESTA MAJOR DE VALLVERD D’URGELL

VALLVERD ESTÀ DE FESTA MAJOR

Els dies 30, 1 i 2 d’octubre Vallverd d’Urgell celebra la seva festa major gran. Animeu-vos i veniu a Vallverd a gaudir de la nostra proposta d’activitats.

PROGRAMA D’ACTES
    --------------------------------------------------------------------------------

DIVENDRES, 30 DE SETEMBRE DE 2011

A partir de les 12 de la nit FESTA DEL JOVENT amb els grups BOPPIN' CATS i KIBBUTS

DISSABTE, 1 D'OCTUBRE DE 2011

12:00h PREGÓ DE FESTES a càrrec d’en FRANCESC FOGUET (filòleg, professor de la UAB, escriptor i crític teatral), posteriorment es servirà un refrigeri per tots els assistents.
    CERCAVILA amb els GEGANTS I GRALLERS DE BELLVÍS.

18:00h CONCERT amb l'orquestra SELVATANA i tot seguit BALL DE TARDA amb la mateixa orquestra.

23:30h BALL DE NIT amb l'orquestra SELVATANA.

DIUMENGE, 2 D'OCTUBRE DE 2011

09:30h TIRADA DE BITLLES (amb invitació).

10:00h MISSA SOLEMNE de Festa Major, TOCADA I CANTADA.

12:00h ESPECTACLE INFANTIL a càrrec del grup TIMUKE i amb l’espectacle EL TALLER DELS EXPLORADORS.

20:00h Sessió llarga de ball amb l'orquestra CAFE LATINO.

--------------------------------------------------------------------------------

ORGANITZA:

ASSOCIACIÓ CULTURAL I RECREATIVA SANT MIQUEL ARCÀNGEL DE VALLVERD

COL.LABORA:

AJUNTAMENT D’IVARS D’URGELL

CLUB DE BITLLES VALLVERD D’URGELL

ASSOCIACIÓ JOVENT DE VALLVERD

ASSOCIACIÓ CULTURAL COLL-VERD

RespondreInapropiat
  • MASCANÇÀ

05.09.2011 12:31

SEGUIU MASCANÇÀ AL BLOC I A FACEBOOK

Aquest mes de setembre el Centre de Recerques del Pla d'Urgell "Mascançà" no para. Seguiu-nos al bloc i/o a Facebook:
    http://mascansa.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/mascansa

RespondreInapropiat

<2/3>