Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació

Fòrums

estudia.cat

Afegir aportació
  • Marian

18.05.2017 19:37

Informació gestió adimistrstiva

Hola😊estic mirant D fer gestió administrativa x l Ioc, algú sap quins requisit es demana x fer aquest curs.

RespondreInapropiat
  • VRDJV

07.01.2015 23:42

ESTUDIA.CAT

Hola Ramón, jo m´inscrit al curs d´ informatica per la mateixa rao, no soc capaç de parlar en catalá, intentaro en dona molta vergonya. Però tot es posible

estudis

JOrje1976 12.10.2014 22:17

Hola sòc Juan Ramon no pot parlar molt bè el català per faig el curs de informatica a l'escola de adults em fa molta iluciò apendre q aprofitin seus estudis

RespondreInapropiat
  • JOrje1976

12.10.2014 22:17

estudis

Hola sòc Juan Ramon no pot parlar molt bè el català per faig el curs de informatica a l'escola de adults em fa molta iluciò apendre q aprofitin seus estudis

apendre

iola 04.10.2014 18:20

Sempre hi ha coses per apendre

RespondreInapropiat
  • iola

04.10.2014 18:20

apendre

Sempre hi ha coses per apendre

APRENDRE SEMPRE

TERRA 03.11.2013 20:33

És ben cert que com més aprens, més t'adones que encara queden moltes més coses per aprendre, per tant, no podem parar mai, malgrat que a vegades ens faci mandra.

RespondreInapropiat
  • Iol

24.06.2014 11:12

Estudis

Ànims i endavant!

estudis

mami 31.10.2013 18:37

Hola sòc la mami: tinc 60 anys i estic estudiant informàtica a l'escola d'adults de Girona ,m'agrada molt ès el segon any i espero seguir fin que em deixin, tambè m'he tret el nivell C de Català, animo a tothom a estudiar per no quedar-nos obsolets.

RespondreInapropiat
  • ANNA

01.04.2014 22:40

ESTUDIS

Deu n'hi do mami, això és aprofitar el temps. Jo no estic a l'escola d'adults sino a la universitat i allà hi seré fins que m'aturin. Penso que és un bon exercici perquè la ment i els procesos cognitius són sempre vius i els podeem anar desenvolupant si més no per a què no envelleixin. Així que els utilitzem s'obres nous "circuits" mentals i així succesivament.
    D'altra banda també fem noves amistats o coneixem persones que d'altra manera no haguessim pogut coneixer i interactuar.

estudis

mami 31.10.2013 18:37

Hola sòc la mami: tinc 60 anys i estic estudiant informàtica a l'escola d'adults de Girona ,m'agrada molt ès el segon any i espero seguir fin que em deixin, tambè m'he tret el nivell C de Català, animo a tothom a estudiar per no quedar-nos obsolets.

RespondreInapropiat
  • Un mestre

21.02.2014 22:36

La pocavergonya del diari Segre

Sóc mestre de l’ensenyament públic. Tot just avui hem rebut, mitjançant la direcció del centre, un correu electrònic del Diari Segre de Lleida per comunicar l’elaboració d’un monogràfic “Els millors col·legis de la província de Lleida” a mode de publireportatge, anuncis i textos informatius i fotografies.
    Què bé! De cara a la Jornada de Portes Obertes del món d’Educació o d’Ensenyament, com vulgueu o preferiu, sona bonic tot plegat. Fins aquí, tot força bé.
    Tot seguit, no ens estem de veure’n les tarifes per si volem inserir una plana sencera i mitja on, tot plegat, entre fotos, publicitat i floritures, he deu quedar ben poc espai per les informació que, com a famílies, ens podria interessar de cada centre.
    Ara la cosa, ja no va gens de bé: la pela és la pela.
    Amb la reducció i retallades de les assignacions a les escoles d’ensenyament públic, les mans i mànigues que s’han de fer per cobrir les necessitats de funcionament i de recursos; amb les dificultats de moltes famílies per contribuir en les despeses de material de llurs fills, dels quals molt sovint se n’ha de fer càrrec el centre mateix; quins “col•legis” es poden permetre un estipendi per donar a conèixer el que som, el que fem i com ho fem?
    De moment, ja m’espero a “bombo i platillo” les privades i concertades que, per cert, s’engreixen dels impostos del tots els ciutadans d’aquest petit país que se’n va en orris, tot barallant-se per aconseguir la primera plana, a tot color, amb força fotografies d’espais diàfans i polits, amb grupets de nens “rossos, alts i macos” anant a esquiar o la piscina; de laboratoris ben nodrits i de biblioteques escolars ben ordenades. Quatre paraules ensotanades acabaran d’arrodonir les virtuts de la venda i ja està: a captar clients i a recaptar “quartos”.
    A moltes escoles del sector públic, com la que on treballo, les prioritats són molt diferents. L’esforç per aconseguir i gestionar uns migrats mitjans i recursos, l’atenció a una diversitat no social o cultural, sinó malauradament econòmica, ens exigeix, dia rere dia, que les coses que, per un altre podrien ser insignificants, siguin realment significatives i importants, com ho són els diners que podria costar la mitja pàgina o pàgina sencera del publireportatge dels “millors col•legis de la província de Lleida”.
    Suposo que l’administració i les elits sindicals no hi diran res. Potser també tenen preparades les seves pàgines, no ho sé.
    Tampoc no sé si sóc partícip d’un dels millors col•legis de Lleida. El que si sé és quin és el pitjor diari-patufet de les nostres contrades. Sort que només es queda en el veïnatge de les rodalies i que podem aprofitar les pàgines en acabar de passar la baieta per la cuina.

RespondreInapropiat
  • bisbe

05.11.2013 19:32

apendre sempre

tens tota la rao TERRA

APRENDRE SEMPRE

TERRA 03.11.2013 20:33

És ben cert que com més aprens, més t'adones que encara queden moltes més coses per aprendre, per tant, no podem parar mai, malgrat que a vegades ens faci mandra.

RespondreInapropiat
  • TERRA

03.11.2013 20:33

APRENDRE SEMPRE

RespondreInapropiat
  • mami

31.10.2013 18:37

estudis

SEGUIR CATALÀ ESCRIT

virgo 07.10.2013 11:19

APRENEEN

RespondreInapropiat

1/7>