Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació

Fòrums

Nosaltres: Catalans al món

Afegir aportació
  • pandero

04.11.2014 12:11

NUVE

Després de 30 anys vivint a Catalunya i donant tres fills a aquesta comunitat, que he arribat a Catalunya per una malaltia d'una filla, he deixat tota la meva família castellana, he treballat molt he defensat el català, sempre agradecere al poble català, la bona escola, la sanitat, el bon sentit comú, les biblioteques.
    Ara m'agradaria que no es perdés tot això, la independència no faborece que una persona que com jo emigrés per salvar una vida d'una nena. que gràcies als catalans, metges i ella la tenim al costat nostre, gràcies catalans! Visca Catalunya!

RespondreInapropiat
  • fernando

08.10.2014 16:14

Creieu que soms discriminats de la resta d'espanyol per la indepèndencia

Sabem que no podem passar per sobre les lleis establertes em un pais democratic com el nostre, ja que hi ha unes lleis que s'han de respetar. Però el respecte comenza en deixar opinar del que volem desidir. Podriem dir que els espanyol catalans no tenim veu ni voto, que els importara a la resta d'espanyol el que els catalans volem en contra la voluntad dels altres. Desidir es una elecció lliure, que un pais no respecta i ens anl•la la nostre identitat. visca Catalunya el pais que els Catalans volem!!!

RespondreInapropiat
  • fernando

08.10.2014 15:49

Creieu que soms discriminats de la resta d'espanyol per la indepèndencia

Preval el poder Constitucional a la reinvindicació del poble i la seva força.

RespondreInapropiat
  • blues

12.10.2013 18:20

catalunya

No sé perquè tenen tants dubtes.

El perque de que siguem una nació

sgt cat 22.07.2012 21:42

Dius que no tens clar que Catalunya sigui una nació.Jo tinc molt clar que Catalunya es part de una nació que es els països catalans.
    Vaig llegir al diccionari la definició de nació,hi posava que una nació es un conjunt de persones que comparteixen llengua, cultura i sentiment de pertinença a aquesta terra.O sigui la nostra nació es els Països Catalans,de fraga a maó i de salses a guardamar, no ho oblidem!

RespondreInapropiat
  • Maria ferrer

07.10.2013 11:03

Estiu que comença

Es molt maco pro encara no li acabar de llegir

Unión,en moemtos duros.

luz 08.11.2012 11:22

creo en la unidad,más que en intereses politicos y propios eso de querer vender una imagen que no es real y opacar la realidad con sofismas no está bien y se que muchas personas catalana no quieren la separación,con tdo el respeto que se merecen las personas participantes,confío en la unión y no es el momento para hablar de independencia,saludos.

RespondreInapropiat
  • luz

08.11.2012 11:22

Unión,en moemtos duros.

creo en la unidad,más que en intereses politicos y propios eso de querer vender una imagen que no es real y opacar la realidad con sofismas no está bien y se que muchas personas catalana no quieren la separación,con tdo el respeto que se merecen las personas participantes,confío en la unión y no es el momento para hablar de independencia,saludos.

RespondreInapropiat
  • luz

06.11.2012 11:47

Catalanes en el mundo

hola que tal,Cataluña es hermosa y no me la imagino separada del rsto de España ;creo y confio en la unidad del estado español

Catalunya un nou estat de la UE

Victòria 13.10.2012 20:18

La clau és Europa, han de donar suport a un referèndum d'autodeterminació de manera explícita, perquè Espanya no ens el pugui boicotejar, ni amb la guàrdia civil i amb lleis de partits... Hem de pressionar la UE, he creat una petició al portal Change.org per reunir firmes a favor d'un pronunciament clar de la UE cap a l'exercici d'autodeterminació de Catalunya. Difoneu-la siusplau!
    https://www.change.org/es/peticiones/european-parliament-the-eu-should-ensure-the-respect-of-human-rights-in-catalonia

RespondreInapropiat
  • Victòria

13.10.2012 20:18

Catalunya un nou estat de la UE

La clau és Europa, han de donar suport a un referèndum d'autodeterminació de manera explícita, perquè Espanya no ens el pugui boicotejar, ni amb la guàrdia civil i amb lleis de partits... Hem de pressionar la UE, he creat una petició al portal Change.org per reunir firmes a favor d'un pronunciament clar de la UE cap a l'exercici d'autodeterminació de Catalunya. Difoneu-la siusplau!
    https://www.change.org/es/peticiones/european-parliament-the-eu-should-ensure-the-respect-of-human-rights-in-catalonia

RespondreInapropiat
  • sgt cat

22.07.2012 21:42

El perque de que siguem una nació

Dius que no tens clar que Catalunya sigui una nació.Jo tinc molt clar que Catalunya es part de una nació que es els països catalans.
    Vaig llegir al diccionari la definició de nació,hi posava que una nació es un conjunt de persones que comparteixen llengua, cultura i sentiment de pertinença a aquesta terra.O sigui la nostra nació es els Països Catalans,de fraga a maó i de salses a guardamar, no ho oblidem!

catallana

flor de maig 24.03.2009 19:39

jo estic orgullosa de ser catalana però això que sigui una nació no ho veig tant clar

RespondreInapropiat
  • sgt cat

21.07.2012 02:04

Catalans militants

Estic 100% d'acord amb el que has escrit.Els colonitzadors tenen que ser expulsat,ells son una xacra per aquest pais.Es te que respectar a totes les idiologies politiques menys la dels colonitzadors,si una persona es d'extrema esquerra per exemple i no t'agrada doncs et tens que aguantar pero quan el teu pais es colonitzat i els colonitzadors són aproximadament el 50% de la població aixo es intolerable,una colonització com aquesta es carrega la democracio,el resultat de les eleccions no hauria de ser valid.Catalunya catalana o siga catalans i gent de fora integrada, la resta expulsats.En condicions justes fariem un referendum d'autodeterminació i el 90% votaria a favor.Catalunya catalana!!!
    Pd:he vist per el youtube moltes vegades escrit el teu nom opinan sobre cançons catalanes i em sembla un exemple que haurien de seguir tots els catalans.Jo tambe ho faig.Tots els catalans militants a tot arreu i a tota hora!!!

We want a Catalan State

We want a Catalan State 31.03.2009 23:47

JO NO ODIO ELS ESPANYOLS PERO QUE S'EN VAGIN A ESPANYA QUE ES EL SEU PAIS

RespondreInapropiat

1/4>