Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació

Fòrums

Nosaltres: Formació

Afegir aportació
  • flor

30.04.2014 12:20

formació

´Hola melo: soc una jubilada que per no perdre la memòria i el tracte amb la gent i també aprendre una mica mes, me he apuntat a l'escola per a adults, cosa que trobo molt gratificant. Salutacions

aprenem

melo 19.10.2013 18:20

Jo també soc jubilada i crec que es molt interesant poder anar aprenent algú, ens va be per el cervell i per distreure'ns , m' agrada molt formar part de l' escola d' adults de Girona

RespondreInapropiat
  • florprimera

30.04.2014 12:13

Escola d'Aduls

Hola Bon dia M. Angel
    Jo també estudio a la escola de Lleida ,trobo que es interesant i a la vegada en motiva per aprende i coneixer gent , etc.
    " interesant "

Escola d'adults

Miguel Angel 03.11.2013 15:44

Comparteixo la teva opinio, formar part de la
    escola d´Adults es gratigicant perN´ tres motius :Aprens,coneixes gent i no te aborreixes

RespondreInapropiat
  • flor

30.04.2014 12:06

escola de aduls

Bondia el esta aprenen informatica per mi es un rete mol gran pues no sabia ni agafa el ratuli per ajo u recomano per esta en aquet mon tan informatisat.
    rosa

La meva experiència en Informàtica

Maria 24.04.2012 11:15

Em vaig decidir fer informàtica perquè és la tecnologia i la veritat és que des
    que vinc a les classes estic aprenent molt cada dia s'aprèn coses
    noves i el saber no ocupa lloc, les meves amigues totes saben i jo em sentia
    desplaçada per això cada dia vinc més contenta coneixes nous amics i
    et relaciones més amb la gent.

MARIA MOLINA

RespondreInapropiat
  • lolita

30.04.2014 12:03

Escola d adults

bon dia, estic fen formació d'informàtica i la veritat es que es molt
    interessant ja que he descobert un mon completament diferent de la meva
    època de estudis dons jo ja estic jubilada. que passis bon dia.

aprenem

Jo també soc jubilada i crec que es molt interesant poder anar aprenent algú, ens va be per el cervell i per distreure'ns , m' agrada molt formar part de l' escola d' adults de Girona

RespondreInapropiat
  • rosa

30.04.2014 11:58

escola de adults

Hola Perita: yo tambien soy alunna de la escula de adultos y lo llevo como puedo.
    Saludos.
    Nita.

formació

pepita 28.02.2013 11:26

Jo també estic estudiant a l'escola d'adults i estic molt
    contenta ja que feia molt anys que no ho feia.

RespondreInapropiat
  • Miguel Angel

03.11.2013 15:44

Escola d'adults

Comparteixo la teva opinio, formar part de la
    escola d´Adults es gratigicant perN´ tres motius :Aprens,coneixes gent i no te aborreixes

aprenem

RespondreInapropiat
  • melo

19.10.2013 18:20

aprenem

LA MEVA EXPERIÈNCIA A L'ESCOLA D'ADULTS

Isabel 07.11.2012 20:12

Bona nit,
    Jo també havia sentit a parlar de l'Escola d'Adults, però sempre m'havia semblat que era per a gent gran i que a mí potser no m'agradaria.La qüestió és que ara estic sense feina i m'he apuntat per a fer un curs d'informàtica; aquest món va creixent i no et pots quedar endarrera, t'has de preparar pel món laboral.
    La meva sorpresa ha sigut que estic molt contenta de fer aquest curs, estic aprenent molt, coneixent persones molt trempades tant d'alumnes com de professores .
    Em sento que sóc una alumne d'aquesta Escola d'Adults de Girona i m'agrada molt poder formar part. Isabel

RespondreInapropiat
  • lita

18.09.2013 11:52

Felicitats

És important a la vida tenir noves experiències.

Formació

febrer13 27.02.2013 21:45

La meva experiència a l' escola d' adults ha sigut molt positiva. Ho recomano a tothom.

RespondreInapropiat
  • pepita

28.02.2013 11:26

formació

Jo també estic estudiant a l'escola d'adults i estic molt
    contenta ja que feia molt anys que no ho feia.

Formació

febrer13 27.02.2013 21:45

La meva experiència a l' escola d' adults ha sigut molt positiva. Ho recomano a tothom.

RespondreInapropiat
  • febrer13

27.02.2013 21:45

Formació

RespondreInapropiat